Nyöppnad blogg.

Tjohopp. bloggen igång igen.

Inte mycket nytt som hänt sen vi stängde bloggen. förutom att "Snälla snälla snälla" gått vidare till Globen.

Vi skickar en hälsning till P.O. som har väldiga problem med sitt knä, inge kul det där. Hoppas allt går bra och att du snart e tillbax kompis.

För min egen del har veckan fått en helt ny dag: "Fredag". Tidigare spelade fredagen ingen roll man skulle ju ofta ändå jobba på lördan. Men nu är fredagen härlig.
Det första man tänker på morronen är "ahh skönt det är fredag". På jobbet hör man ett par gånger från andra precis samma sak "skönt att det är fredag".
Det är inte det att man inte trivs på jobbet utan det är helgens sovmornar, frukostar med familjen, plirandet på huset eller trädgården, styrketåren på fredagen eller lördan samt vissa helger då man rockar loss på Pizzan.
Fredagen har för mig blivit en dag man räknar ner till, en dag man tycker om och en dag då man är på lite extra gott humör.

Så därför hälsar jag den nya dagen "dagtids-fredag" välkommen i mitt liv, och rekommenderar alla skiftare att prova på den.


ha det gött US(e)L

Kommentarer
Postat av: kotten christel

välkommen tillbaka

2009-03-14 @ 16:31:38
URL: http://kottenliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0